det här vill jag ha...-dag 7...

Det här vill jag ha:

Jag skulle vilja ha ett stort fint hus utomlands där jag sedan kan jobba som Arkeolog - det är en dröm som jag har.
Att bo utomlands på vinterhalvåret -
- och få gräva efter lite döskallar ;) hihihi

Och ett körkort skulle vara bra att ha...
julkalender | |
#1 - - Anonym:

jag har inte heller körkort, och grävt efter skallar det har jag gjort utomlands... du kanske minns från min blogg förra året.



Hoppas din önskan går i fullbordan!



Kati

#2 - - Ninni:

Härliga önskningar hoppas dom går i uppfyllelse=)



Ha en fin dag..kram kram

#3 - - Anonym:

Hoppas dina drömmar går i uppfyllelse :)

Att ha ett hus utomlands skulle sitta gott Ler

Kramen vännen♥

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Ja jag vill också ha körkort. Tänkte att 2012 är mitt år och då skall jag lösa det :)



Ha en fin dag nu Kram

Upp