en bild på mig och en kompis... -dag: 11....

En bild på mig och en kompis...

Okej som ni vet är jag ganska dålig på det här med kompisar/vänner, jag har några få men jag tror inte att jag har några bilder på oss.

Men en vän som jag har massor av foton på är min syster.
Hon har alltid funnits i mitt och hon vet nog nästan allt om mig.
Det är en trygghet att ha en vän som vet hur ens barndom var.
Min syster kan jag prata med allt om, hon lyssnar alltid, hon finns alltid där för mig och hon dömer mig aldrig
Så ni får en bild på mig och min vackra storasyster.


Jag, min storasyster och min mamma - för 39 år sedan.

En senare bild hittar jag inte för tillfället, kommer kanske imorgon...

(dag 12 kommer senare idag)


julkalender | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Det är väl fint att ha sin syster som sin vän. Det är ju nåt speciellt :)

Kram och trevlig helg!

#2 - - Anonym:

Fin bil på er :)

Kramen vännen♥

#3 - - EMELIE:

SVAR: visst var det?! jo det tror jag nog! men det mesta tog slut väldigt snabbt :(

#4 - - Anonym:

Hej kära, jag ska posta ditt paket så fort jag kan! Förhoppningsvis i början av nästa vecka... Håll ut, det kommer.

kram din hemliga bokvän

#5 - - Agneta:

vilken fin bild på er tre :-)

och jag håller med om att en syster är väldigt bra att ha! delar oxå allt med min, skönt att ha någon som förstår utan att man behöver säga precis allt i ord

Upp