en nytagen bild på mig själv... -dag 6..

Idag ska jag lägga upp en nytagen bild på mig själv.
Inget som jag egentligen är så road utav eftersom jag inte alls trivs med mitt utseende just nu.
Men okej ni får en:



Alldeles för rund och överviktig för att jag ska känna mig nöjd...
julkalender | |
#1 - - Lotta:

Jag tycker att du är stark och modig som lägger ut en bild på dig själv trots att du inte känner dig nöjd. Jag tycker i alla fall att du är fin.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

#2 - - Anonym:

Jag tycker också att du är fin... det sitter inte på utsidan... även om jag förstår hur du känner.



Men dig känner jag som en varm, omtänksam, omsorgsfull, uppmuntrande, trofast, bra mamma, gröna fingrar, en människa som följer sin längtan och som är oerhört tålig trots lidande i det tysta.



Stämmer det? Jag hoppas du känner igen dig... för den personen är du för mig.



Kram!



Kati

#3 - - maria:

Du är jättefin som du är <3



Varma kramar Maria

#4 - - Anonym:

Hej sötnos, nu är ett grönt julpocketpaket snart på väg till dig!

Kram från din hemliga bokvän

#5 - - Fnulan:

Du är jättefin och har ett lika fint och lika varmt hjärta

#6 - - Ninni:

Att våga lägga ut en bild på dig själv trots att du inte är nöjd..det är mod.



Allt sitter inte på utsidan..försök att tycka om dig precis som du är..ska jag säga som gnäller över mig själv..jaja



Men du stor kram

#7 - - Linda aka Javamorsan:

Jag vet att andras åsikter spelar mindre roll gällande sånt här. Men JAG tycker du är fin i alla fall Kram

#8 - - Din Gubbe:

Massor!

#9 - - Agneta:

Säger som de andra, du är fin och värdefull precis som du är!

kram

Upp