idag får det blir dag: 16 och dag: 17...

Dag 16 och 17 på samma dag får det bli idag.

Dag 16- det här språket vill jag tala flytande:
Spanska skulle jag väldigt gärna vilja kunna tala flytande men faktiskt även engelska (flytande alltså).

Dag 17- en bild på min handstil:
Ni får en bild på en inköpslista inför jul.


Ja detta är ungefär det som jag har beställt hem tills på fredag.
Då kommer maten hem med hemkörning och uppburen in i hallen från mataffären.se.
Vi brukar beställa mat därifrån till vardags och det fungerar riktigt bra.
Nu till jul blir det massor....

Jag måste försöka få till en bra bild imorgon på mina fina "vantar" som jag fick i mitt bokpaket. Dom är så sköna och snygga.
-"precis din stil mamma" sa mina döttrar när jag visade dom och det stämmer verkligen.
Jag minns att jag tävlade om ett par liknande förra vintern men jag vann dom inte då men nu har jag ett par egna och jag är så lycklig. Nu vill jag bara veta vem min hemliga bokvän är så jag kan tacka riktigt ordentligt.
Jag behöver fortfarande ledtrådar tror jag.
Jag har kikat runt och letat men jag tror inte att jag hittat rätt - än....
Snälla hemliga bokvän om du läser det här så kan du väl ge mig lite fler ledtrådar så att jag kan besöka din blogg och tack dig så jättemycket för det härliga innehållet i paketet.
julkalender | |
#1 - - maria:

Vad roligt med ett paket från en hemlig vän :)

Hoppas du får reda på vem det är <3



Ha en fin dag <3

Kramar

#2 - - carina:

Hoppas du får reda på vem din hemliga vän är :)

Kramen vännen♥

#3 - - mia ringius:

hej kära du, fler ledtrådar, you say?

om du tar och kollar i vilken teknik vantarna är gjorda i och så tänker du så här att det var ju jädrans vilken snits hon har på stickorna... tror du att du hittar hem till mig då? Jag sitter i fönstret och väntar

kram kram

#4 - - Anonym:

Nämen, vad snabb du är!! Jag skulle precis skriva ett inlägg med en bild på ett fönster i... Jäpp, det är jag som skickat paket till dig.

kram Mia

Upp