jag lånar en lista...

Jag lånar en lista som jag hittade på Izors blogg.
Det är 20 frågor och man ska svara på en sak om dagen så dessa 20 frågor börjar jag med ikväll så får det bli som min julkalender.

20 dagars saker!

Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig
Dag 2 - Bloggfavoriter
Dag 3 - En låt med många minnen
Dag 4- Så här fixar jag mig inför en vanlig arbetsdag
Dag 5 - En bild från en tid du saknar
Dag 6 - En nytagen bild på dig
Dag 7 - Det här vill jag ha
Dag 8 - Så här är jag som person
Dag 9 - Mitt favoritband/ favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer
Dag 11 - En bild på mig och en kompis
Dag 12 - En bild som gör mig glad
Dag 13 - Mina intressen
Dag 14 - Mina dåliga ovanor
Dag 15 - En bild på någon jag älskar
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17- En bild på min handstil
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet
Dag 19 - Bästa musikvideon
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör

Så ikväll startar vi med frågan:
Tre saker du INTE vet om mig...


fikat som vi åt igår när vi hade adventsfika.

p.s. Har ni sett så julfint min äldsta dotter E har gjort det hos mig? d.s.
julkalender | |
#1 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad roligt jag älskar ju sånt här. Ser fram emot dina inlägg :)

Hoppas nog på och kör jag med. Alltid skoj att chocka folk tycker jag ha ha



Ha en underbar dag nu!

#2 - - Kenneth:

haha bara 20 på den listan har sett de som är längre ju :)

#3 - - Ama de casa:

Jag såg den där listan - verkar väldigt kul :-)

#4 - - Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

Listor är kul! Jag har själv börjat med en bildlista. :)



Kram!

#5 - - Vuxenmamman:

Fina listan och fina bloggen!!! Du är rolig du. Älskar sådana listor hos andra.

Ser framemot svaren.

Upp