julen...

Jag kom precis på att jag inte har skrivit något om vår fina mysiga jul. Jag har inte visat vad jag fick i julklapp. Jag har vart lite osynlig nu under några dagar, ett lite real-life inlägg fick jag till. Men det får nog bli ett inlägg om julen och klapparna imorgon så jag kan fota mina fina julklappar i dagsljus.

Nu har jag precis läst ut Eldvittnet av Kepler - den var så spännande. En riktig bladvändare, jag började läsa i förrgår och läste alltså ut den nu ikväll. Nu ska jag dyka ner i bokhögen och leta fram nästa bok... Återkommer med bokrecension senare.


julgranen lyser så grann i stugan...
Jul | |
#1 - - vuxenmamman:

Jag har inte läst Kepplers böcker men det är nog dags. På mitt sängbord ligger det Mia Skärringers senaste just nu.



KRAM

#2 - - carina:

Hej vännen!

Visst är det jobbigt på ett vis när man hittar en bra bok?

Jag läser Sandhamn serien, satt uppe till klockan över ett i natt och bara läste & läste.



Visst är det underbart med granen som lyser så vackert :)

Kramen♥

#3 - - Agneta:

jag förstår dig precis...har det likadant och även min blogg o kommentarer har legat på halvfart dessa dagar.

La precis in ett inlägg om mina böcker efter din fråga hos mig :-)

kram

#4 - - Marie-Louise Grimlund:

God fortsättning Marie-Louise !



Tur att jag inte fick en bok, som har massor av pocketböcker olästa,

Alla sitter och tittar teve medan jag läser bloggar och kommenterar.

Visst jag borde skriva några inlägg. Men det kan bli bra i helgen mellan gamla och nya året. Då jag firar helt ensam (som vanligt) visst kan gå ut till grannarna.De flesta är fina människor från Syrien.Som skickar upp fyrverkerier för flera tusen kr.

Gott slut på 2011 !



kram Mi

Upp