kom på en önskan till som jag har...

Jag har länge haft en önskan om att någon gång i mitt liv få åka Hutigruten. Och idag (och imorgon) så visar de på svt1 en lång dokumentär om just Hurtigruten. Vilken otrolig natur! Vilken grej om man någon gång i sitt liv fick åka den. Det är en av mina drömmar här i livet - att få åka Hurtigruten med min man. Bara han och jag faktiskt. Lugn och ro, frisk luft och en vidunderligt vacker utsikt och natur. Det kanske är en sak som man ska försöka spara pengar till och åka iväg på lagom till att någon av oss - mannen eller jag - fyller jämt....


bild lånad från Wikipedia
livet | |
#1 - - vuxenmamman:

Just nu skulle jag inte vilja åka dit- huvaligen vilka vågor det gick. Men det är nog mysigt och fint där normalt.

KRAM

#2 - - Fnulan:

Fick du sett den??? Hoppas att du kommer iväg!

KRAM

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Oj, tur jag är sjösjuksdrabbad så jag aldrig behöver önska mig den resan ;)



Kram och ha en underbar dag!!!



Psst, jag är nog aldrig mer sugen på att shoppa på annandagen! Inser att jag aldrig tyckt om det :)

#4 - - soffie:

å den skulle jag med vilja åka, kramen å hoppas du nån gång kommer kunna få åka där:)

#5 - - Agneta:

min bästa vän gjorde den resan som deras bröllopsresa, de var mkt nöjda med allt!

Själv så tycker jag inte om att åka/sova på båt, drabbas av panikkänslor då så för min del funkar detinte.

kram

#6 - - Anonym:

Tycker det låter som en underbar resa :)

Hoppas att ni får åka någongång :)

Kramen vännen♥

Upp