min favorit artist... -dag 9...

Min favorit artist/mitt favorit band...

Oj egentligen har jag ju massor av favoriter när det handlar om musik men just nu är det faktiskt mest Melissa Horn som jag spelar.



En av alla låtar som spelas just nu i min mp3.
julkalender | |
#1 - - carola:

den llät fin så den måste jag lyssna på.

Gillar att lyssna på texterna.



Hennes mamma sjöng ju lasarettvisan den älskar jag.

Varma krmar och tack för värmande kommentar

#2 - - Barnens Hjältar:

Hon har fin röst :-) Hoppas du har en bra Lucia!

#3 - - Martina:

Hmm det är många som pratar/skriver om Melissa Horn nu så jag kanske ska ta mig tid och lyssna jag med... Har nämligen inte hört något av henne vad jag vet.



sv. Jo, föräldrarna räknas med i de där 2 personerna per barn. Det är en ganska liten lokal som de har firandet i och förra året var det knökfullt.

Jag skojade med personalen förra året att de fick öppna fönstren och ställa folk utanför också så alla kunde se och höra. Lokalen är på bottenvåningen.

#4 - - maria:

Melissa Horn har jag lyssnat alldeles för lite på...

Hoppas du mår bra idag fina du ?



När har du jullov ?

Kramar finaste

#5 - - ejmis:

Svar: Temperaturen ligger runt nollan idag.

#6 - - Agneta:

jag är en sådan som inte lyssnar på någon speciell, ibland händer det att jag fastnar ett tag för någon men oftast så är det radion som går

kram

#7 - - soffie:

hon har så vacker röst. en lussekram till dej

#8 - - Lena:

Jag har heller aldrig hört henne, vad jag vet. Men jag lyssnar å andra sidan ALDRIG på musik. Alltid böcker i lurarna... Kram

#9 - - Linda aka Javamorsan:

Hon har jättevacker röst. Lyssar inte ofta på sån här musik alls. Smaken är som baken delad :)



Hoppas du får en fin dag nu Kramar

#10 - - Jennifer:

Melissa Horn är så bra!

Upp