mina dåliga ovanor... dag:14...

Mina dåliga ovanor:

Okej men ovanor bruka väl vara dåliga, eller...

- jag biter på naglarna.

- jag äter för mycket när jag är arg, ledsen, stressad, uttråkad...

- jag är ganska stökig av mig (har väldigt svårt för att hålla ordning).

Flera punkter kan säkert min familja fylla på med, jag ger mig nu.


foto:jag


julkalender | |
#1 - - Anonym:

Trevlig fjärde advent från em nagelbitare till en annan!



Kati

#2 - - Ingrid:

Hoppas allt är bra i julförberedelserna, och att du även kan få lite ledigt. Kram

#3 - - Helene:

Ovanor har vi alla = ))

Ha en fin måndag.

Kram Helene.

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Ja ingen ide att fördjupa sig i sina olater. Då blir man bara deppig!!

Hoppas du får en fin måndag nu Kram

#5 - - Aggie:

Fullständigt normalt!

Agneta kram

#6 - - Agneta:

den där ovanan med att bita på naglarna finns här med...nåja, det finns säkert massor med värre saker man skulle kunna göra?!

kram

#7 - - Ama de casa:

Det är ju inget ovanligt att ha dåliga ovanor :-)

Upp