mina intressen...-dag: 13

Mina intressen:

Ja dom vet ni nog redan tror jag men okej

- Arkeologi, jag tycker att nästan allt med arkeologi är superspännande och roligt - tur det eftersom jag utbildar mig till Arkeolog just nu...

- Historia, jag gillar att läsa och lära mig om historia och se hur saker är sammankopplade till varandra.

- Läsa böcker och tidningar, jag har alltid en bok på gång även nu när jag studerar. Jag bara måste läsa någonting.

Ja det är det jag kan komma på nu....


en bild som jag tog i måndags när jag promenerade runt vid Medborgarplatsen...

julkalender | |
#1 - - Maya:

Arkeologi är super intressant, precis som historia.

Jag är helt betagen av vårt svenka kungahus, Maya indianerna, engelska 900-1800-talet... har du sett time travlers någon gång? Engelsk program där de gräver på engelska landsbygden... skulle bara varit lite mer ingående för jag blir så nyfiken :P

Kram och ha en fin 4:e advent.

Maya

#2 - - Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

Jag visste inte det iaf. :) Kul läsning! :)

Kram!

#3 - - EMELIE:

tvåan gillar jag med!

Upp