packar en överraskningspåse...

Just nu håller jag på att packar en överraskningspåse som jag ska skicka till min hemliga bokvän.
Allt enligt instruktioner från En bok om dagen.

Men jag har fått lite problem.
Jag trodde man skulle få ner mer i en grön påse storlek Large....
En sak som jag skulle skicka med går liksom inte ner i paketet - ska jag vara nöjd med innehåller endå - eller ska jag skicka det som ett paket bredvid?

Hum måste fundera på detta....

pocket & prassel, bokpaket. | |
#1 - - vuxenmamman:

SVAR:TACK för ditt inlägg hos mig. Jag håller helt med dig. Kvinnor är inte alltid så snälla mot andra kvinnor.

Jag kommer att skriva ett inlägg om detta om några dagar.



KRAM och tack än en gång. För att du startar att grubbla och fundera är faktsikt tanken med min blogg.

Tror jag ska ta och visa mer av den sidan.

#2 - - Kristina:

Ja, jag upptäckte samma sak - när man väl lagt i två pocketböcker blir det inte så väldigt mycket plats kvar! Som tur var hade jag mest små och tunna saker som skulle i så det gick, men det blev knökfullt!

Upp