real-life i bilder...

Nu är det dags för real-life hos Yohanna igen.
Den här gången vill hon ha en bild på vart ifrån vi bloggar och hur vi bloggar.




Här bloggar jag...
Yohanna: ser du min fina bild på datorn ;)

Jag försöker uppdatera min blogg minst en gång om dagen ibland fler om jag hinner och har lust. Man ska ju ha något vettigt att blogga om också, annars kan det vara anser jag. Jag försöker hålla mina inlägg ganska korta och jag har nästan alltid egentagna bilder till varje inlägg. Jag har själv lite svårt för att orka läsa en väldigt lång bloggtext/blogginlägg - detta gäller faktiskt inte inne hos Yohanna eftersom du/hon alltid lyckas skruva till sina inlägg så man bara måste fortsätta läsa hela - så jag försöker hålla mina ganska korta, hellre då fler inlägg per dag.

Vid min "datorhörna" så bloggas det, facebookas, betalas det räkningar och slö surfas. Men jag pluggar ALDRIG här. Pluggar gör jag vid vardagsrums- eller köksbordet och sedan skriver jag in provet eller vad det nu är för uppgift på någon av mina bärbara datorer. Jag vet inte riktigt varför jag inte sitter här, eller jo okej det vet jag visst. Det är så himla stökigt här så jag får ju inte plats. Ja man ska vara ärlig när det gäller real-life...

Vill du se fler real-life så ska du kika in till Yohanna imorgonbitti.

real-life | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Halloj och kul att du hann att vara med.

Jag återkommer om en stund med sammanställningen.



Hälsningar

Yohanna som blir jätteglad över att höra att du inte blir uttråkad av mina jättelånga inlägg ;)

#2 - - gunsan:

Halloj. vad roligt att du hittade in till mig;))



Ser på din dator"hörna" o tänker att den ser precis ut som min innan jag köpte Lappis;))

Nu för tiden så har guben tagit över den stationära datorn o datorhörnan;))



Nu ska jag nog ta o kika runt på din blogg, härlig bakgrund du har;))



kramizzzzz

#3 - - Celine Naminah:

sv - Ja... njupeskär är ett väldigt mäktigt vattenfall...



Inga planer på att vara med i min tävling?

#4 - - Celine Naminah:

Kul att du vill var<a med och tävla. Men var är länken till inlägget i din blogg? Du länkade ju till mitt tävlingsinlägg fast du skulle göra ett i din blogg och tipsa och skicka direktlänken till ddet. =)

#5 - - Yohanna i Las Palmas:

God Afton!

Nu ligger sammanställningen ute:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-av-real-life-blogglivet.html



Tack så mycket för att du var med och förgyllde mitt real life denna veckan ;)



Hälsningar

Yohanna

#6 - - Agneta:

hmm, trodde nästan det var min hörna som du fotat ;-) kanske därför jag oftast sitter i soffan istället?!

kram

Upp