så här är jag som person... -dag 8...

Så här är jag som person:

En ganska knepig fråga för mig att svara på eftersom jag har ett självförtroende som räcker sig ungefär till fotknölarna - men jag ska försöka.

Jag fick en underbar kommentar utav Kati för några dagar sedan som nog förklarar det mesta om mig som person:

"Men dig känner jag som en varm, omtänksam, omsorgsfull, uppmuntrande, trofast, bra mamma, gröna fingrar, en människa som följer sin längtan och som är oerhört tålig trots lidande i det tysta."

Ja jag är:

- omtänksam, omsorgsfull, trofast, snäll, en godhjärtad mamma/maka/vän, lyssnande, tålmodig, modig, stark (psykiskt & fysiskt), glad, lycklig (för det mesta)...

Men jag är också:

- lite småtokig, kastar mig gärna huvudstupa in i saker (som inte alltid slutar/blir så bra), fnissig, har extremt knasig humor, småtjurig, trött och ofta orkeslös, galen...

Och jag följer MIN dröm och längtan och jag tror på mig själv!!!




bilder lånade från google.

Bilderna ovanför visar min dröm. Jag studerar just nu till Arkeolog!
julkalender | |
#1 - - Anonym:

jag säger bara...tjingeling från en galenpanna till en annan!



Kati

#2 - - Agneta:

sitter och ler när jag läser detta, för det låter som en underbar beskrivning av dig! Många av sakerna har jag redan förstått av din blogg och nu är de bekräftade...härligt!

fortsätt så!

kram

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ditt yrke kommer vara så spännande :)



Psst... jo jag gillar "dem" nog oxå avklädda men de är inte så "spännande" :) Mer spännande med kläderna på ;)

#4 - - Vuxenmamman:

Tycker att det är precis så som det ska vara- man ska leva ut sin dröm.

KRAM till dig.

#5 - - Linda aka Javamorsan:

Dina drömmar kommer slå in ingen tvekan där inte :)

#6 - - Helene:

Kul läsning...om dig !!

Ha en fin lucia-dag.

Kram Helene.

#7 - - Ama de casa:

Det är så härligt att du följer din dröm!

:-)

Upp