tack kära hemliga bokvän...

Idag fick jag en avi från posten som jag skulle lösa ut.
Mitt gröna paket hade kommit, så spännande och roligt.

Tack kära hemliga bokvän.
Du har lyckats pricka in mig otroligt bra.
Böckerna verkar jätte bra - Nemert´s har jag läst och den älskar jag)så den kan jag med stor behållning läsa om, den andra vill jag börja i nu (men måste läsa lite skolböcker först).
Halvvantarna kommer bli perfekt och lakrits.
Åh jag älskar ju lakrits.
Och hemmatovade/hemmagjorda julgranskulan var så fin och armbandet - åh jag blev verkligen jätte glad utav ditt fina paket.

Tack än en gång, nu ska jag bara försöka klura ut vem du är...
Återkommer när jag har klurat.

Uppdatering: Jag lyckas inget bra i mitt klurande. Får man be om fler ledtrådar?


Vilket paket - bara roliga, fina och användbara saker.
pocket & prassel, bokpaket. | |
#1 - - maria:

Vad roligt med ett hemligt paket från en hemlig person ;)

Vem klurar du på att det är ifrån ? ;)



Kramar finaste

#2 - - Maya:

Åhh så kul med paket och hemlig givar :P

Kram maya

#3 - - Agneta:

kul med hemligt paket...lycka till med klurandet :-)

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Men åh så mysigt med ett hemligt paket från en hemlig avsändare :)



Gud så skoj!!!



Ha en fantastisk dag med eller utan läsning :) Jag ska verkligen ta mig i kragen och läsa idag!! Vi har en STOR salstenta efter jul och har massor av litteratur att "skala" av :)



Kram

Upp