till min hemliga bokvän...

Till min hemliga bokvän, vem är du?
Kan jag få lite fler ledtrådar?
Jag lyckas inge bra i mitt klurande om vem du är....


foto:jag
pocket & prassel, bokpaket. | |
#1 - - anki:

Haha så du har fått en hemlig bokvän. Så trevligt. Jag vet inte vem de är jag vet bara att de är inte jag.



Kramiz

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad kul med hemlig bokvän! Ja jag vet att det inte är jag i alla fall ha ha



#3 - - carola:

va får du böcker av någon?

Va kul.



Fruktansvärd det där med dödsfallet, går hemifrån träffar polarna sen pang....40 år...

Det får en att tänka efter



Varma kramar

#4 - - Aspiga Celine Naminah:

Sv - Ang. bolltäcke så är det nog enklast om du läser här: http://www.kikre.se/userFiles/14/file/bollt_cke.pdf

#5 - - soffie:

va roligt med en hemli´g bokvän ,hoppas den ger sig tillkänna, kramen

#6 - - Fnulan:

Det var inte jag i alla fall!

#7 - - Sandra:

Spännande med en hemlig bokvän! Nyfiken man blir!! Ha en underbart God Jul fina du!! Kram!

#8 - - vuxenmamman:

En sån skulle jag också vilja ha.....älskar böcker....KRAM

#9 - - Kristina:

Kul att du fick ditt paket! Hoppas du hittar vännen :)

#10 - - Anki:

spännande med en hemlig vän...

#11 - - Danisa:

Fin blogg, kommentera gärna min :)



Följas via bloglovin? :D

#12 - - beciell:

Har precis skrivit "20 frågor" med temat ÅRSAVSLUT! Fria att kopiera och besvara i din blogg! Så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre :)

Upp