alla hjärtans dag...

Alla hjärtans dag är det idag, det är inget vi firar så där jätteordentligt men lite choklad slinker ner och jag tänker inte på lchf idag. Så imorgon kommer jag INTE ställa mig någon våg för då har säkert gått upp massor.


foto:jag
Familj | |
#1 - - Fnulan:

Klart du ska ha choklad!



Dumma skolor!!! Fyra veckor va för f*n igår!!! SUCK!!! Och sen ska jag bara få besked på att jag ska göra om skiten! blääääää

#2 - - Marie:

Vet du, jag har faktiskt ställt undan vågen!! Tycker att det blev ett stressmoment, så jag förlitar mig på måttbandet:)



Sv: jag har mjölk i kaffet, lite grädde i omeletten och äter turkisk yoghurt + fil på morgonen och även till "kvällsfika". Tror att det kanske blir för mycket, men jag får väl se om jag ska göra någon förändring!



Kram♥

#3 - - Lotta:

Alla Hjärtans Choklad sitter alltid fint. Så dissa vågen i morgon. Hoppas du haft en bra dag :-)

Alla Hjärtans kram från mig

#4 - - Agneta:

jag tror inte att lite choklad gör någon större inverkan på allt du gjort innan...njut! Sådana där Merci är så goda :-)

#5 - - tess:

Ja hjälp vilket jippo detta är. Jag böev utan uppvaktning å lika bra de.... man kan bli uppvaktad andra dagar på året.

#6 - - Anonym:

En virituell kram från mig!



Kati

#7 - - Dansbandsfrun:

åh dom där är SÅ goda, jag skulle också tagit några sånna om jag var du. (det gjorde jag med fast en annan sort)

är inne i en "vräker-i-mig-period" nu dessvärre, måste ta stopp snart.

kram

Upp