analysera gamla ting och byggnader...

Jag sitter just nu med ett grupparbete som ska redovisas imorgon och jag ska anlysera gamla ting och byggnader. Men det står helt still i huvudet just nu. Jag vet inte vad jag ska skriva för något. Det löser sig säkert snart bara jag kommer igång ordentligt, men att det alltid ska vara så här vid grupparbeten. Man vill ju också göra så bra ifrån sig som möjligt eftersom vi är fler som blir "lidande" om man gör bort sig helt...
utbildning | |
#1 - - soffie:

hoppas det lossa så du kom på nåt intressant att skriva om,usch jobbigt när det låser sig så.

lycka till

#2 - - Barnens Hjältar:

Nu börjar jag återvända lite till livet, har varit kräksjuk hela natten :-(

#3 - - Lotta:

Det där känner jag så väl igen sedan jag själv studerade. Ketchupeffekten varje gång jag skulle skriva något. Men som du själv redan vet när man bara börjat så..........



Hoppas du finner många intressant byggnader att skriva om :-)



Kram

#4 - - Marie:

Jag hoppas att skrivkrampen släppte;)

Hur går det med lchf-dieten, kör du den strikta varianten nu?



Kram♥

#5 - - Magistern:

Sv: Ha ha tackar...ja man får inte glömma bort de små heller :)

#6 - - Anonym:

Det är jobbigt när det står still, hoppas det har lossnat nu.

#7 - - Ama de casa:

Hoppas du kom igång då, det gjorde du nog säkert :-)

Upp