deckare...

Just nu läser jag Den svarta löparen av: Kristina Appelqvist och i den boken finns det en väldigt elak tjej som heter Marie-Louise. Lite taskirgt tycker jag, och hennes namn stavas precis som jag stavar mitt namn. Men jag är ju snäll...
bokrecesioner | |
#1 - - Marie:

Jag tror också att du är en väldigt snäll flicka;)

Angående förra inlägget: släng bort vågen för man blir bara så jäkla deprimerad!

Jag börjar känna ett litet sug efter NÅGOT, men vet inte riktigt VAD. Häromnatten drömde jag att jag åt en semla och att jag tyckte det var gott. Himla konstigt för jag tycker inte om semlor egentligen:)



Ha en fin kväll!

Kram♥

#2 - - Ann Catrine:

Borde vara straffbart att missbruka snälla

flickors namn på det sättet!

Men mig lurar dom inte!

Jag VET att DU är en raring!



Kram

#3 - - Ann Catrine:

P.S

Ge Schulman en chans!

Tror inte du kommer att ångra det!

#4 - - Johanna:

längesedan jag hann läsa...får ta tag i det :)

#5 - - Fnulan:

Jag tycker att du ska stämma bokförlaget!! Det var det fräckaste, för är ngn en go tjej så är det du! Punkt slut och basta!

#6 - - Kristina:

Åh, den boken har jag reserverat på biblioteket men ej fått ännu. Är den bra?

Upp