deckare...

Det blev Själakistan av: Ann Rosman som får läsas först. Återkommer med recension.


bild lånad av google

Jag borde få rabatt på Bokus snart så mycket som jag länkar till dom i mina inlägg... ;)
bokrecesioner | |
#1 - - Marie:

Jag har för mig att jag läst i någon annan blogg om den här boken, att den ska vara jättebra. Blir spännande att se vad DU tycker!

Ha det bäst!

Kram♥

#2 - - Gilla:

Hej och välkommen till min sida. Du hade skrivit en kommentar hos mej och jag kände ju inte igen namnet. Välkommen tillbaka i alla fall.



Jag väntar med spänning på ditt utlåtande om boken vad du tycker om den.



Gilla

#3 - - Carina:

Ser fram emot din recension, så jag inte läser den i onödan, hihi.

Kram

#4 - - soffie:

den där bloggar jag om idag den var verkligen jättebra:)

ha en härlig lässtund:)

#5 - - Lejonkvinnan:

Ser framemot att få höra vad du tycker :)

Jag brukar beställa mina böcker från cdon.



Sv: jag har funderat på det med hans mage många gånger, men just denna gången är det nog magsjuka eftersom vi också har haft en omgång.



Kram

#6 - - puzzelkvinnan:

Hej.Den verkar bra.Kan vara ett bra tips till våran bokklubb.Berätta gärna ,sen vad du tyckte.....

Hur går det med studierna?Kram pia

#7 - - Moonwitch:

Den är riktigt bra, tror jag bloggat om den... Har du läst den första av henne...Fyrvaktarns dotter?

Upp