drömmar i natten...

I natt hade jag en jätte jobbig dröm och den här drömmen kommer följa mig hela dagen. Även fast jag vet att det "bara" var en dröm så känns det som om det har hänt på riktigt. Jag avskyr när det blir så här, för hela dagen känns jobbig och oövervinnerlig. Jag kan inte låta bli att tänka på drömmen heller typiskt nog.


foto:jag
livet | |
#1 - - Erika:

Nej, vad trist. Hoppas du lyckas skaka drömmen av dig. Obehagligt.

Kram Erika

#2 - - carina:

I bland känns det som om drömmen skulle vara sann, man kan vakna och vara alldeles skakis :(

Så jag förstår dig!

Här får du en stor kram av mig♥

#3 - - Trolda:

Jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar...ibland är det trist, men i detta fallet hade det ju varit skönt... Hoppas du kommer på andra tankar och så kan du ju hitta på en ANNAN dröm - en DAG-DRÖM, som tar bort den hemska drömmen...=D



Trolda - kramar =D

#4 - - Lena:

Här är en rolig statusuppdatering ang. drömmar som en vän till mig hade i helgen:



Drömde en natt att Facebook inte fanns och att jag fick posta alla viktiga saker till mina kompisar. Det tog 3 dagar innan kusinerna fick veta att jag fikat och 4 dagar innan mina vänner fick reda på att jag skulle se på TV och ett brev blev försenat så först efter 6 dagar fick min familj reda på att jag bäddat rent i sängarna. Fruktansvärt vilken otäckt hemsk dröm.

#5 - - Dansbandsfrun:

Usch det är läskigt med sånna drömmar. Jag hade en period när jag var gravid som höll på att jaga mig även på dagarna sen, men det gick över som tur va.

hoppas du får sova gott inatt! kram

#6 - - Lotta:

Oh..jag vet precis vad du menar. Drömmer ofta saker som förföljer mig på dagen.

Hoppas din dag varit bra ändå :-)

Kram

#7 - - Lejonkvinnan:

Usch för sådana drömmar! Man vet ju inte vad som är verkligt och vad som är sant sådana dagar.

Hoppas ändå att du haft en bra dag :)



Sv: ja det var tur vi fick komma dit. Han fick medicin men vägrar precis som vanligt att ta den. Han har 40 graders feber och mår inte alls bra, men på vc tyckte de att han var ganska ok ändå.



Kram

#8 - - Agneta:

ja fy för sådana drömmar som förföljer en hela dagen, känslorna som väcktes i drömmen kan ibland vara svåra att bara skaka av sig. Hoppas att din dag var en bra dag iaf!

Upp