extrajobb...

Var på anställningsintervju idag (tur att magen bara var jobbig igår kanske något jag ätit) och fick skriva kontrakt direkt. Väldigt otippat och lite nervöst. Jag ska provjobba 24 och 25/2 och ifall vi trivs med varandra så har jag extrajobb och sommarjobb, så jag hoppas verkligen att de kommer bli nöjda med mig. Det är som Undersköterska på Stortorps äldreboende/korttidsboende. Kruxet är väl att jag faktiskt inte har arbetat som Undersköterska på mer än 10 år, men det ska förhoppningsvis gå bra. Jag får gå bredvid under 2 pass och sen finns det ju alltid personal som jag kan fråga om jag glömmer något.

Så snälla ni, ni kan väl hålla tummarna för att dom vill ha mig även efter mina provdagar.
livet | |
#1 - - Anonym:

Japp, håller tummarna!



Kati

#2 - - Agneta:

kul, o grattis till detta!

Klart jag håller tummar o tår!

#3 - - soffie:

men wow va roligt för dej vad är det för jobb,Klart de vill ha dej sen med:)

kram

#4 - - carina:

Å vad kul! Klart att det kommer att gå kanon och att dom vill ha dig som arbetskamrat är ingen tvekan :)

Håller tummar och tår!

Kramen♥

#5 - - Marie:

Men vad kul, grattis!!

Klart som korvspad att du får fortsätta:)

Kram♥ och god morgon

#6 - - petra S:

Grattis! vad roligt! Håller alla tummarna(bägge två)!

#7 - - Trolda:

Detta fixar du galant!!! Håller alla tummar för dig!!! =D Och du behöver med all säkerhet inte känna dig orolig för att det var ett tag sen du jobbade - efter en dag är du inne i det igen! :)



Trolda - Lycka till!!! =D

#8 - - ejmis:

Håller tummarna!!

#9 - - Anonym:

Vad skoj GRATTIS!!! Och det klarar du galant, jag lovar! Säkert som att cykla och ha sex, man bara kan det!



Jag sov gott.... massa gott...... zzzzzzzzzzz

#10 - - Kristina:

Vad kul - grattis! Klart de vill behålla dig sedan!

Upp