första arbetspasset slut...

Nu har jag klarat mitt första arbetspass och det gick ju hur bra som helst. Det känns nästan som om jag inte gjort annat än att ha arbetat som Undersköterska, inte mycket förändringar sen jag jobbade sist. Jag har haft mycket trevligt och alla vad så snälla och rara, men nu är jag helt slut i benen. Jag är visst inte van att stå och gå så mycket. Och imorgon börjar jag jobba kl: 7.00 och det var det länge sedan jag gjorde. Varit vaken vid 7 brukar jag vara men jag brukar inte börja arbeta då. Men det ska nog gå bra.

Och nej jag ska så klart inte sluta plugga utan det här är ett extra jobb och ett sommarjobb. Jag måste ju arbeta i sommar när jag har "sommarlov" annars får jag inga pengar på hela sommaren.
Vardag | |
#1 - - Kristina:

Vad kul att det gick bra! Du har det väl i ryggmärgen :)

#2 - - Stattinskan:

Ibland blir man förvånad över hur snabbt man kommer in i saker och ting igen :-)

Gomorron

#3 - - Marie:

Vad härligt att det gick bra och att du har sommarjobbet fixat. Ekonomin är inte den bästa när man studerar, ännu värre är det när man har familj.



Hoppas du får en fin fredag!

Kram♥ och god morgon

#4 - - Annci:

Toppen att det kändes bra! Det är väl som att cykla... man glömmer aldrig egentligen.



Önskar en härlig helg!

#5 - - madlar:

Det är som att cykla o simma....det är bara att tuta o köra även om det var länge sen.

#6 - - Anonym:

Kul att det gick bra... det sitter i ryggmärgen som att cykla.... har själv haft det så när jag gått tillbaka till sjuksköterskearbete i omgångar.



Trött i benen = gratis motion = viktnedgång...



Trevlig helg!



Kati

#7 - - Ann Catrine:

Skönt att det gick bra,

kanske lite som att cykla...

Det sitter liksom i ryggmärgen ;-)



Önskar dig en trevlig helg!

#8 - - Fnulan:

Vad skönt att det gick bra vännen! Kan tänka mig att du är en bra undersköterska med ditt stora varma hjärta!

sv: min familj skulle mkt väl göra likadant! Tänk Cornelia har rummet där nere..... hon måste ju legat och småkräkts ju!!!!

#9 - - Ama de casa:

Vad bra att det gick bra!

:-)

Upp