fototriss...

Fototrissen idag är konst eller konstigt, vill ni se fler fototrissar så gå in här.

Här kommer min tolkning:


foto:jag


foto:jag


foto:jag

På mina fönster här hemma har vi just nu konst, alla is- och snökristaller som har bildats på fönsterna gör dessa till konstverk.
fototriss | |
#1 - - Jah Hollis:

Du har definitivt fångat det konstnärliga som naturen själv skapat.

#2 - - angelica:

allt bra idag? :)

#3 - - Anki:

Ja is och vattendroppar är verkligen fin konst på bild.



Kramiz Anki

#4 - - Johanna:

Ja hon är så söt nora att man bara vill kidnappa henne :)

#5 - - cat:

Naturens egen konst är vacker :)

#6 - - Ama de casa:

Läckra bilder och en bra tolkning :-)

#7 - - mammakero:

Kul idé med fototriss! Jag har några bilder i kameran sedan andra delen av fotoutflykten, på lite isskulpturer som naturen har gjort...

HAHAHA!! Mammareko! Kul felläsning!

#8 - - mammakero:

Nämen, ÄSCH! Jag glömde det viktigaste! Skulle säja att jag tycker om dina bilder, det är något visst med vatten och is!

#9 - - Barnens Hjältar:

Läckra bilder!!

Ha en fortsatt fin kväll!

#10 - - Nett:

Naturens egna konst. "Iskonst" :)

#11 - - Anni:

Visst är det konstverk! Och du, det är också en konst att alls SE dem! Det lilla i det stora, du vet.

Upp