fototriss...

Veckans tema i fototriss är tunna. Inte det enklaste temat, men jag ska försöka.



Tunna skivor citrusfrukter. Några redan torkade, andra bara skurna.
Dessa torkade citrusfrukter användes som pynt i julas.



Tunna torkade skivor kiwi.



Tunna skivor Rättika. Användes till rättikagratängen vi åt i helgen.
foto:jag

För att se fler triss i bilder på temat tunna kika in här.
fototriss | |
#1 - - issa:

Hej.

Jag tänkte starta en funktion "Gästblogga". Just nu har jag en liten undersökning för att se om det finns något intresse. Gå gärna in och tyck till. Det är ett klick, ja eller nej. Det är allt som behövs Om det finns intresse är du gärna välkommen att testa funktionen när jag sätter igång, vilket borde bli väldigt snart.



Om du är totalt ointresserad är jag ledsen att jag störde. // stuumpan



#2 - - Maja:

fint=)

#3 - - tilda:

tja, läget?

#4 - - Ama de casa:

Bra tolkning av "tunna" tycker jag :-)

#5 - - Tova & Rebecka:

tjuuusigt! C:

#6 - - josefine:

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)

#7 - - Filmster.se:

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av grymt bra filmtips.



Gillar du Filmster.se kan du följa oss via både Facebook och Bloglovin'! Ha en kanondag med massor av filmtittande! :)

#8 - - carina:

Härligt :)

Kramen♥

#9 - - Camilla:

Ja...det var klockren"tunna".

Kram på dig!

#10 - - Susanne P:

Det var bra bilder på tunna i triss!



Sv. viss är det skillnad på pojkar och flickor när det gäller att hålla bl.sockret i styr! Flickor har det mycket svårare! Så var det i.a.f hos oss...



Kram & ha en fin dag!

#11 - - Beppan:

Det var tunnt minsann! Bra trissat!

#12 - - Agneta:

snygg fototriss även denna gång! :-)

#13 - - Micke:

Tack för kommentaren.

Ser vi hade valt rätt lika "ingredienser" i temat :)

Snygga bilder!

#14 - - Jah Hollis:

Det var ju en helt OK variant på temat.

Upp