Grattis mamma, i efterskott...

Grattis på födelsedagen finaste mamma (i efterskott).

foto:jag

Världens bästa mamma fyllde år i lördags och jag missade att gratulera min fina mamma här på bloggen då. Så jag tar igen det nu istället. Jag hade nog lite för mycket i huvudet då, jobb och ny inskickad tenta skyller jag på. Men jag kom ihåg att gratulera mamma via telefonen.

Min mamma är den bästa mamman man kan ha. Hon är engagerad, rättvis och alldeles underbar. Hon kämpar med näbbar och klor för de svaga i samhället och hon har alltid stått vid min sida, vad som än har hänt. Jag har alltid känt att hon har funnits där när jag behövt henne och jag vet att hon än idag alltid finns där för mig.
Hon är även en underbar mormor till alla sina barnbarn. Alla barn borde få ha en sådan fin mamma och mormor som vi har.

Mamma jag älskar dig!


min älskade mamma, jag och min älskade storasyster. 1972
Familj | |
#1 - - Fnulan:

Ååååååå jag blir alldeles varm av det du skriver! FIna du!



Tenta ett inskickad... börjar med nästa i morgon som ska va inne på måndag. Jag bröt nästan ihop idag.. det är kämopigt med Mira som alltid är sjuk och vaken på nätterna! Blääääääääää

#2 - - Sussi:

Vilken underbar mammahyllning! Den tror jag nog hon blev väldigt glad för :)

#3 - - Ingrid:

Känns som det är födelsedagsbarn på varenda blogg just nu ;) Grattis till din mamma

#4 - - emelie:

ja, det bästa är ju att hon alltid finns där för sina barnbarn också <3 världens bästa mormor helt enkelt!

#5 - - Marie:

Ett grattis till mamma förstås!

Så som du beskriver henne, så skulle jag också vilja att mina barn (och barnbarn) upplever mig:)

Kram♥

#6 - - Mira:

Tack, jag är så lik min mamma =)

#7 - - Nett:

Tack :)

Grattis till din mamma i efterskott :)



#8 - - inger stark:

ja, vad ska jag säga? Underbart älskling, började arbetsdagen med tårar av lycka för detta. Ja, lite gråt över bilden också för det var ju inte den lättaste tiden i vårt liv om vi säger så. men du är världens underbaraste dotter och har en vilja av järn, annars hade du inte överlevt.

#9 - - Helene:

GRATTIS till din fina mamma !!

Härlig bild på er !!

Ha en fin tisdag.

Kram Helene.

#10 - - Stattinskan:

Åh, så fint skrivet och jag gillar verkligen att hon känner och kämpar för de svaga!

G*R*A*T*T*I*S till din fina mams!

#11 - - Ama de casa:

Vad fint du skriver till lilla mamsen!



Grattis i efterskott :-)

#12 - - carina:

Grattis till din mamma!

Vad fin du skriver om henne :)

Kramen på dig♥

#13 - - Mona:

Mamma ä bäst. Det ä ba så!

Ha de bra!!

#14 - - Svorskan:

Så vackert du skriver om din mamma. STORT grattis till henne.

Upp