grupparbetet...

Jo jag kom igång ganska bra och fördelen med ett grupparbete är ju också att man inte är helt ensam om att lösa problemet/frågan. Man får många nya bra infallsvinklar man kan jobba med och alltid lär man sig något nytt under ett grupparbete.

Eller ja det kanske beror på att jag har haft turen att alltid (peppar peppar ta i trä) hamnat i bra grupper. Tyvärr vet jag att en del av mina klasskamrater har haft lite mindre tur med sina grupparbeten och då är det inte roligt med grupparbeten. Jag lär säkert också hamna i en sådan grupp någon gång nu under terminen då vi bara är 16 elever i min klass, så grupparbetena är inte så variernade gruppantalmässigt så att säga. Men så länge det fungerar med grupparbeten så känns det helt okej att ha dom.


foto:jag

Jag vill gärna ha vår snart så att vi kan sitta här ute och fika på rasterna.
utbildning | |
#1 - - Fnulan:

Vilken tur du haft! Och vilken tir jag haft som hittade dig dom bloggis!!



Puss och tack!!!

#2 - - Ama de casa:

Grupparbeten är ofta lite av ett lotteri - beroende på vilken grupp man hamnar i... Tur att du har haft tur hittills :-)

#3 - - Anonym:

Hoppas turen håller i sig :)

Kramen♥

#4 - - carina:

Hoppas turen håller i sig :)

Kramen♥

#5 - - Camilla:

Ja...då gäller det att man har tur. Och jag ser att det är det du har haft :)

Fortsätt med det! :)

Ja...Gudarna ska veta att vad jag längtar tills man kan få sitta ute.

Kram på dig!

#6 - - Daniela:

Gud, jag längtar också efter vår! :)

Upp