imorgon är det dags igen...

Kl:9.00 imorgonbitti så släpps frågorna till hemtentan. Spännande, läskigt och lite smått jobbigt. Jobbigt för jag har absolut ingen aning om vad tentan kommer innehålla så jag har inte kunnat plugga ordentligt inför släppet av frågor, det blir väl till att sitta och slå i böckerna när tentafrågorna släpps imorgonbitti. Först var det sagt att vi hade till onsdag kl:17 på oss med tentan, så jag bokade in prova-på-jobb-dagarna till torsdag och fredag bara för att då skulle jag ha gjort tentan, men i fredags fick vi reda på att vi får till på fredag kl:18 på oss. Där sprack min planering. Jag kommer väl behöva bli klar med tentan på onsdag kväll och så får jag finjustera på fredagen efter jobbet. Jag avskyr när planeringarna spricker. Och nu börjar nerverna komma ingör prova-på-jobb-dagarna också...


Dom här böckerna kommer jag snart sitta och slå i. foto:jag
utbildning | |
#1 - - soffie:

bara du väl har frågorna så går det jättebra för dej ,du är ju så bra på det du gör.

Lycka till !!!

svar;jag funderade på samma sak om det va värmeslingor där för det va verkligen helt torrt på kyrkgången,

gokväll

#2 - - Nett:

Tror jag det att du är nervös inför tentan, är det muntlig utfrågning ? Hoppas i vilket fall som helst att det kommer att gå bra. Kram

#3 - - Johanna:

Hoppas frågorna var okej! :)

#4 - - carina:

Det kommer att gå kanon bra för dig :)

Lycka till!

Kramen♥

#5 - - Marie:

Du verkar ha sån studiediciplin så det här kommer du att fixa:) Jag märker att de andra också tror på dig, så lita på oss!



Sv: jag äter en medicin som heter Seroquel, men har fått byta till Seroquel depot. De första blev jag så vansinnigt trött av, medan de andra funkar MYCKET bättre!



Lycka till i morgon!

Kram♥

Upp