ja jag tog med kameran...

Ja lite bloggskadad är man kanske, jag tog med kameran till historiska museet och det fanns så klart ganska mycket att fota. Ett smakprov:







foto:jag.  Ovanstående foton är från Historiska museets forntids utställning.




foto:jag. Bilderna ovanför är från Historiska museets vikingautställning.

historia/arkeologi | |
#1 - - Johanna:

Kan tänka mig det fann mycket och ta kort på!



Ja räkor är mums, man borde äta oftare, men äter ofta det i kivik och nu går inte det då de fick hålla stäng för någon satte fyr på stället... :(

#2 - - madlar:

Mmm, gillar att vandra på museum. Innan jul tog jag en heldag med terrakottaarmen, Östasiatiska o Moderna. Härlig blandning av intryck :)

#3 - - Lotta:

Det gjorde du rätt i då fick vi ju ta del av ditt besök. Tack så mycket!

Nu var det fredag igen! Sååååååååååååååå fiiint :-)

Kram

#4 - - soffie:

det är så mysigt att strosa runt på ett museum ,va fina bilder,

kram

#5 - - Ama de casa:

Helt rätt att ta med kameran :-D

#6 - - Diana:

Haha, välkomna till de bloggskadades värld. Mysigt att gå på museer!

#7 - - carina:

Tänk om jag oxå skulle komma ihåg kameran oftare!

Men inte då :( Skärpning på mig!!!

Kramen

#8 - - Sussi:

Bra att du tog med kameran. Det är en bloggares plikt ;)



Ha det så bra..

#9 - - Fnulan:

Har du vunnit gissningstävlingen ;) Ta en titt!



Fina bilder!!!!

#10 - - Moonwitch:

Det är så kul att gå på museum...men jag trodde faktiskt inte man fick fota...eller så är det bara på vissa avdelningar kanske...Fina bilder i alla fall...:)

Kram!

#11 - - Stattinskan:

Guuud så spännande ...

:-D

Kram

#12 - - Nett:

Det blev ju bra bilder och nog förstod jag att du skulle ha kameran med dig ;)

#13 - - Agneta:

nu fick ju vi andra ett muséebesök oxå :-) tack för fina bilder

Upp