jag försökte fånga...

Vi har fullmåne just nu och jag har försökt fånga den på bild. Det är inte det enklaste. Jag får inte till rätt inställningar på kameran för att få till det bra. Fotona under är väl de "bästa" av många försök.


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Ylva:

Det är jättesvårt att fota månen och jag tycker du lyckats ganska bra. Lite Det-blåser-på-månen-känsla (favoritbarnbok).

#2 - - soffie:

jaha är det därför jag sovit så illa tyckte det klia i tänderna ;)

bra bilderna blev,

kram

#3 - - carina:

Jag tycker du fick fina bilder :) För det är svårt!

Kramen♥

#4 - - Per-Anders:

Det är sant att det är ganska svårt att fota månen, men jag tycker du lyckades bra. Det är ju inte bara själva månen som ska bli bra, du lyckades även skapa en snygg "dramatik" omkring månen.

#5 - - Monica:

Härligt med lite dramatik runt månen. Lite orolig sömn eller dåligt med sömn blir det allt kring fullmåne för mig. Kul att du tittade in på min blogg. Ja olyckan var huvudskälet till att jag började blogga. Sen finns det ju så mycket annat i livet också. Kram

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sweet! :)

Upp