jag fuskade igår...

Igår fuskade jag med dieten och får lida för det idag. Vaknade med en morgonstelhet från helvetet och ryggslutet tar kål på mig idag. Att det kan bli sådan skillnad i kroppen bara för att jag åt kolhydrater igår, ganska otroligt egentligen.

Jag hade ingen Hallumiost kvar så jag suktade på familjens OLW påsar och föll. Jag åt OLW stjärnor och hjärtan och när jag ändå var igång så tog jag två smörgåsar på brödet gott-och-gräddat. Det var väldigt gott men var det värt värken jag har idag, nej det var inte värt det. Men om man inte testar så vet man inte heller hur det blir. Nu har jag haft uppehåll med kolhydrater i fem veckor och jag känner på kroppen att det är bra även fast vikten står still och när jag nu testade igår att äta kolhydrater i väldig mängd så känner jag ändå mer hur bra kroppen faktiskt mår utav att vara utan kolhydrater i mängder.

Så idag blir det hårda bud igen. Nu blir det lchf på hög nivå igen, en liten avstickare så där under helgen men nu tillbaka igen. Återkommer med hur kroppen mår om några dagar.
| |
#1 - - Mona:

Ibland faller man för frestelsen. Du har varit duktig ändå.

Ha en fin dag!

#2 - - Anonym:

Jag tänkte på det där att vikten står still... förra gången jag "körde GI" så hamnade jag på en viktplatå... och bara var där... hände inget... sedan plötslig rasade vikten igen.



Det är väl tålamod som gäller!



Från en som just nu är helt viktstill...



Kati

#3 - - Agneta:

egentligen rätt "häftigt" det här med att maten har sådant inflytande på hur man mår kroppsligt! Det var verkligen ett rejält besked du fick på att du valt rätt den senaste tiden!

#4 - - Ama de casa:

Svårt att stå emot... Men kanske lättare nästa gång när kroppen reagerar så där direkt.

Upp