lättnad och glädje...

Idag efter gruppredovisningen, som för övrigt gick mycket bra, så fick vi tillbaka vårt förra grupparbete och vår individuella uppgift som vi hade skickat in på föregående kurs. Jag är så lättad och glad just nu för jag lyckades knipa hem ett VG, vilket är det högsta vi kan få just nu på våra kurser. Det känns så skönt. På de andra tre kurserna har jag fixat G och enligt lärarna så har jag legat bra till med mitt G, alltså nästan ett VG. Men nära skjuter ingen hare. Så nu när jag fixade ett VG på den här kursen är jag så stolt och lycklig. Nu ska jag bara njuta i helgen tror jag. Imorgon ska jag faktiskt på "klassfest" hemma hos en tjej i klassen och det ser jag fram emot (kom på bara att jag nog måste springa ner till bolaget idag).

På tisdag släpps hemtentan som vi ska skriva för den här kursen. Kl: 9.00 läggs tenta uppgiften ut på vår skolwebb så då sätter jag fart igen. Den ska sedan vara inne på fredag. Men jag måste nog försöka få den klar tidigare eftersom jag ska provjobba torsdag och fredag nästa vecka. Men det tar vi då, nu tar jag helg.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Härligt! Grattis!!

Hoppas det blir en skitkul fest i morgon! Det är du värd!



Kram

#2 - - Lena:

Grattis!!

#3 - - carina:

Grattis vännen!

Hoppas du får en fin kväll i morgon med vännerna :)

Själv ska jag och gubben gå på bio i morgon kväll, faktiskt riktigt länge sedan vi var på bio!

Kramen♥

#4 - - Annci:

Wow - bra jobbat! Så skönt när man får lön för mödan.



Önskar en trevlig helg och en rooolig fest!



Kram <3

#5 - - Marie:

Heja på, bra jobbat!!

Men du... det blir väl ETT glas rött vin på festen, med tanke på lchf;)))

Kram♥

#6 - - Anonym:

Grattis... njut nu av helgen!



Kati

#7 - - Ingrid:

Passa på att njut nu lite innan nästa uppgift tar vid!! Ha en riktigt bra helg och en kul klassfest imorgon, den är du väl värd!!

#8 - - Lotta:

Tusen Grattiskramar till dig för ditt VG, förstår att du känner dig stolt och nöjd. Bevara känslan :-)



Ha en trevlig kväll!

Kram

#9 - - soffie:

å guuu va duktigt jobbat GRATTIS!!!

ha en toppenhelg nu!

#10 - - Agneta:

Åhh, ett stort grattis till dig! bra jobbat, för det är ju bara din egen förtjänst att det blir bättre o bättre

kram

#11 - - Fnulan:

DUKTIGA TJEJEN!!! Visste det!!! Du är bäst!!! den som väntar på ngt gott....



Ja hon har god smak, men det hade hennes mamma INTE som ung :/



Kram

#12 - - ejmis:

Snyggt jobbat!!

=)

#13 - - Ama de casa:

Jättegrattis till dig - vad DUKTIG du är!

:-)

Upp