lugnet råder...

Nu har lugnet lagt sig utomhus, plogbilarna har plogat färdigt och allt känns så där lugnt och stilla ute som det bara kan kännas efter ett oväder. De upplogade gångvägarna ute blev ganska djupa. Jag använde "utomhus" inställningen på kameran och då blev bilderna så här blåaktiga, fast ganska snygga tycker jag. Jag redigerar ju aldrig mina bilder utan lägger upp fotona som de är.





Den nya snöhögen som skapades idag utav portplogad snö från vår parkering, fotot gör den inte riktigt rättvis, den ser enorm ut nämligen.

foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

såå trött på snö nu!

#2 - - Svorskan:

..och nu snöar det även här. Usch!

#3 - - Ama de casa:

Uschanimig... Jag är sååå glad att vi slipper snön här...

:-)

#4 - - Kristina:

Herre Gud så mycket snö ni har, nästan lika mycket som här i Umeå! Men vi har dessbättre klarat oss ifrån ovädret än så länge, har bara väldigt kallt.

Upp