magvärk...

Jag har så ont i magen just nu, har haft magknip typ hela dagen. Jag vet inte om det är magsjuka eller något som jag ätit. Så nu hoppas jag att det ger med sig snart...
Sjukdom | |
#1 - - Marie:

Hoppas det går över, magont är inte kul!

Kram♥

#2 - - Anonym:

Krya på dig!



Det är ju som en löpeld... är det inte förkylning/influensa så är det magsjuka...



Bli frisk snart!



Kati

#3 - - Kristina J:

Usch då, hoppas du slipper magsjukan. Här härjar den helt galet, speciellt på mitt jobb, så jag bara väntar....

#4 - - Anonym:

håller båda tummarna för att det bara är lite magknip som är snabbt övergående

#5 - - Agneta:

Håller båda tummarna för att det bara är ett vanligt snabbt övergående magknip!!

kram

#6 - - Nett:

Ajdå.. hoppas att du slipper magsjuka!

#7 - - soffie:

usch stackare hoppas det ej är magsjuka och du snabbt mår bra igen,kram

#8 - - maria:

oj krya på dig nu och sköt om dig...

kram

#9 - - Fnulan:

Men stackars!!! Krya på dig! Har min skärm smittat dig?????

#10 - - Ylva:

Stackars! Hoppas inte magsjuka. Krya på dig!

#11 - - Lotta:

Det är inget vidare då magen krånglar. Jag hoppas du blir bättre snart och att det bara var något tillfälligt och inte magsjuka.

Önskar dig en bättre dag i morgon!

Kram

#12 - - Lena:

Jag får alltid fruktansvärt ont i magen av lakrits, du kan inte ha överkonsumerat det? :)

#13 - - Helene:

Trist = ((

Hoppas det ger med sig och att du mår bättre nu !!

Krya på dig och ha en fin dag.

Kram Helene.

#14 - - Eva:

Nä men fy vad tråkigt. Hoppas du mår bättre nu.

Upp