mår lite bättre...

Idag mår jag lite bättre, magen sköter sig nästan som den ska. Men jag är hemma idag från grupparbetet vi skulle ha, jag vill inte riskera att smitta någon av mina kurskamrater om det nu skulle vara magsjuka. Om det inte blir värre nu under dagen, ska äta lite nu och se, så blir det skolan imorgon för då har det gått i alla fall 24 timmar. Blir jag värre får jag lov att stanna hemma imorgon från seminariet, inte så roligt eftersom jag då måste lämna in en skriftlig uppgift på två A4 sidor, men är man sjuk så är man.

Dagen får alltså utvisa hur det blir, nu ska jag plugga i all fall liggande i soffan.
Sjukdom | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Skönt att du mår lite bättre, det gör jag med idag men sambon ligger också nu, så nu är vi tre sjuklingar här.

Och du, är det magsjuka är det 48 timmar man ska vara hemma.....



Kram

Upp