snart dags...

Snart ska jag bege mig ner till bussen och åka till det nya jobbet. Det känns spännande, roligt och lite läskigt, allt på samma gång. Det ska bli roligt att se hur mycket som är sig likt och hur mycket som har förändrats sedan jag arbetade som Undersköterska sist. Mycket är säkert sig likt kan jag tänka mig men en del förändringar måste ha kommit till. Jag ger er en lägesrapport ikväll när jag kommer hem. Ha det bar så länge.
Allmänt | |
#1 - - Nett:

Hoppas att dte kommer att gå bra på det nya jobbet. Kram

#2 - - Lotta:

Hoppas du haft en bra dag och att allt gått bra. Jag väntar nyfiket på dagens rapport :-)

Kram

#3 - - Ann Catrine:

Lycka till med jobbet!

#4 - - Marie:

Håller tummarna att det går bra på jobbet!

Kram♥

#5 - - Anonym:

Good luck!



Kati

#6 - - Ingrid:

hoppas din dag varit bra, och att du trivs!!

#7 - - mammakero:

Vad spännande! Hoppas att du får en fin dag!

Räkorna och äggröran såg jättegott ut! Ska testa det någon kväll!

Jag är brevbärare...!

#8 - - 2barnspappan:

Hoppas det gick bra!

#9 - - Sussi:

Så spännande..

Den där första dagen är så nervös men det brukar gå över fort när man väl kommer igång. Ska bli skoj att höra om hur du haft det :)

#10 - - soffie:

va spännande!lycka till!

har du fått ett fast schema eller ska du jobba extra ?för du ska väl fortsätta plugga?

kram

#11 - - Camilla:

Spännande!

Ja...du måste berätta ALLT!

Kram på dig!

Upp