träning...

Jag orkade mig ner till gymmet nu ikväll, min mellandotter frågade om jag skulle med ner så visst efter lite övertalning så. Innan jag gick ner hade jag en begynnande huvud- och ryggvärk så jag kände absolut inte för att gå ner och träna först, men jag vet ju att i alla fall huvudvärken brukar släppa under träningspasset, bara jag kommer iväg. Och ja det gjorde den idag också. Jag körde 35 minuters snabbpromenad på löpbandet och cykel i 10 minuter. Nu ska jag stretcha och köra lite pilatesboll hemma för på gymmet var "stretch hörnan" helt full med folk. Så ibland är det tur att man har lite redskap hemma.


foto:jag

Just nu längtar jag till sommar och sol. Tänk när tiden är inne så att jag kan få åka till mamma och I och plocka korgen full av fina grönsaker och frukter från koloniträdgården. Det längtar jag till just nu.
Vikt och motion | |
#1 - - puzzelkvinnan:

Jaa,det låter underbart.Då är vi två som längtar.

Sv.Tack det blir en utmaning som jag grubblat på länge,men som sagt prövar jag inte nu då blir det aldrig.

God natt.....

#2 - - Marie:

Shit, nu får jag dåligt samvete för att jag har blivit en soffpotatis;) Men å andra sidan gick jag GANSKA mycket idag när jag var på stan:)

Kram♥ och sov gott!

#3 - - Lena:

Jag kör inte löpbandet på gymmet, är så glad att jag har det hemma. Orsaken är att jag får panik om jag blir varm i ansiktet. Hemma har jag en stor fläkt som blåser på mig när jag svettas, så skönt! När jag gick på Xtravaganza och tränade lite på deras gym, så hade de så fina maskiner med inbyggda fläktar i panelerna. Elixias maskiner är jättefina, men de har inga fläktar... Bättre hemma :) Kram

#4 - - maria:

Dina sommar tankar låter härliga och det instämmer jag i :)



Ha en fin dag !

Kramen

#5 - - Stattinskan:

Känner igen det där. Jag tycker inte att det är passen som är jobbiga utan att bestämma sig för att ta sig dit ;-D

Kramar

#6 - - Helene:

När jag såg din härliga bild så tänkte jag...

Rabarberpaj med vaniljsås = ))

OCH SOMMAR !!

Här snöar det idag = ((

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#7 - - Gun:

Ja tack, vår och sommar vill jag ha nu! Och snart är den här också, efter en lång vinter.

#8 - - Stina:

Hejja sommaren!!! Fast om 54 dagar kan jag njuta av värme i annat land - det ska bli såååååååååååååå skönt!

Upp