trött men glad...

Det gick galant även att jobba dag. Hjälpte de boende upp, duschade en av damerna och var behjälplig vid tvätt och allt flöt på bra. Det kändes som om jag hade gjort det här förra veckan. Kanske beror på att jag jobbade med det så länge men också för att jag har barn, jag är van att hjälpa till vid dusch, tvätt och matning från när döttrarna var små. De var så nöjda med mig att jag blev inboka imorgon och på söndag också. Det var en i personalen som var sjuk och istället för att börja ringa runt till andra timanställda så frågade de mig direkt och jag tackade ja. Så imorgon ska jag jobba 7-14 och på söndag 7-12, helt okej tider.

Tentan är genomläst och lite tillagt och ivägskickad. Känns bra, jag är nöjd med tentan. Jag tror att jag har fått med de mesta, utifrån hur jag tolkade frågorna. Så nu ska jag börja läsa nästa bok inför den nya kursen som börjar på måndag. Det är hårda bud...
Vardag | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Härligt att det har gått så bra på jobbet! Och att tentan känns bra! Försök att unna dig lite vila också bara, för det är du värd!

Kram

Upp