uppdatering om lchf...

Jag kör fortfarande min lchf "diet" och mår bra av det, fast vikten står fortafarnde still. Jag vet att det inte ska ses som en bantningsmetod men jag vill faktiskt gå ner i vikt också. Inte bara må bra, hahaha...det lät det där va.

Jag tänkte testa att dra ner på mejeriprodukterna från och med imorgon och se om viktnedgången kommer igång. Eller okej jag kanske väljer tisdag eftersom det är alla hjärtans dag imorgon och då lär det nog slinka mer lite choklad tror jag.
| |
#1 - - Ama de casa:

Ja, det verkar onekligen dumt att starta på alla hjärtans dag :-)

#2 - - Anonym:

Men lilla rara fina vännen, dig har jag länkat till i en evighet =) Och Bloglovat ännu längre!



Ja du Mira är makalös att få som hon vill =) Så du kikar där med du ;)

Du är go du!



Puss på dig till alla hjärtans dag och ät ett choklad eller två så duktig som du är!

#3 - - Fnulan:

De va jag.....

#4 - - soffie:

va bra att du mår så bra av den men trist då du vill bli av med ett par kilo att det inte visar nåt på vågen,hoppas det funkar när du tar bort lite mejeriprodukter,

kram

#5 - - annsoh:

fin blogg! :D

#6 - - Stattinskan:

Ja, inte kan du börja med det på alla hjärtans dag inte ;-)

#7 - - Mona:

Idag och igår hade jag sjunk-dagar. Jag har varit extremt godis-sugen.....Och jag känner mig svullen av allt sött jag har stoppat i skallen...:(

Får ta nya tag till veckan. Du är duktig och kämpar på du.

Kram

#8 - - maria:

jag tycker du är så grymt duktig med din diet...det är ju toppen att du mår så bra av den och kanske det kan ge en skjuts ner i vikt att sluta med mejeri produkter..



Hoppas solen tittar fram i morgon !

Må så gott...

Kram

#9 - - Fnulan:

Gjorde du rätt i =) Men det är svårt att se vad det står.. Det är så svart för mig i alla fall!

#10 - - Lotta:

Så skönt att du fortfarande mår bra. Bra förslag att ta en chokladbit på alla hjärtans dag.

Hoppas du haft en trevlig helg!

Kram

#11 - - Camilla:

Klart att du ska äta choklad idag.

Du får börja i morgon ;)

Lycka till.

Kram och ha en underbar alla hjärtans dag!

#12 - - Fnulan:

Bra med dagens barn som kan mer än de vuxna ;)

Ha en fin alla ♥-dag

#13 - - Helene:

Idag kan du väl unna dig en liten godis !!

Önskar dig en fin ALLA HJÄRTANS DAG !!

Kram Helene.

#14 - - Agneta:

klart att du ska ha något extra gott denna hjärtemåndag :-) du är så duktig med lchf alla andra dagar!

kram

#15 - - Nett:

Bra att du fortsätter, du skall se att det ger resultat på vågen med. Ha en fin alla hjärtans dag!

#16 - - Marie:

Hur har du tänkt med mindre mejeriprodukter? Låter spännande och även något för mig;)

♥kram till dig

Upp