vi saknar dig....

Den finaste mjukaste goaste hunden någonsin har lämnat oss idag.
Vi saknar dig.




foto:jag
Uppdatering: Det var svärföräldrarnas hund men han har funnits i våra liv i drygt 12 år och döttrarna har växt upp med denna mjuka fina kamrat. Men han hade varit sjuk ett tag, så tyvärr var det inte helt oväntat.
Familj | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Åh så sorgligt!

Jag beklagar er förlust...

Varma kramar

#2 - - Sussi:

Men vad sorgligt..

Man önskar dom små liven kunde leva för alltid!

Var det plötsligt?



Kramisar

#3 - - Barnens Hjältar:

Åh vad sorgligt, vila i frid fina vovve :-(

#4 - - ejmis:

Åh så jobbigt det är när den här dagen kommer...det är medaljens baksida med att ha djur.

=(

#5 - - Anonym:

Beklagar sorgen......det är så tråkigt när det är dags att ta adjö.Spelar ingen roll om det är av ett kärt djur el människa.Tomheten blir så stor i början,och alla minnen gör sig påmind.

Kram till dig..........

#6 - - Fnulan:

Fina du.... stackars!!!! En sorg kan jag tänka mig! Massa kärlek till er!



Ps. kolla Miras blogg... ds.

#7 - - Pysselfarmor:

Nämen så sorgligt förstår saknaden av denna underbara kompis. Så gosigt det måste ha varit att krama om denn "ullboll". Och från början tror man nästan att de finns kvar bredvid en. Förstår precis din/er känsla - har haft många djur. Just nu är vi hundvakt till sonens lilla Nelly, 4 kg. Hu-jag vågar inte tänka tanken!

kramar om och tackar för dina underbara fina bilder och att jag fick se den här goa hunden.

#8 - - Agneta:

Det är märkligt men det knyter sig lite i hjärtat när man hör och läser om en verklig kamrat och vän som inte finns mer.......

Agneta kram

#9 - - Ann Catrine:

Så sorgligt!!!



Kram

#10 - - Diana:

Usch vad tråkigt! Det är alltid jobbigt att förlora en familjemedlem. Men han fick ett långt och lyckligt liv! Kram

#11 - - carina:

Jag blir nästan tårögd när jag läser detta! Det blir så enormt tomt när dom lämnar oss :(

Men han fick leva många och bra år med er :)

Kramar om♥

#12 - - Stina:

beklagar verkligen. kram

#13 - - Helene:

Så fin han var.

Så sorgligt !!

Hoppas det känns lite lite bättre idag !!

Kram Helene.

#14 - - Annci:

Usch! Fy! Skit! Det är så hemskt att förlora någon. Beklagar verkligen! Kram <3

#15 - - CJ:

Vilken livsnjutare! :) SÖT!

#16 - - CJ:

Och jag beklagar sorgen.

#17 - - Anonym:

Beklagar sorgen!



Kati

Upp