bättre sent än aldrig...

Jag är helt fast, jag vill ha alla säsonger och avsnitt typ nu.
Idag har jag hunnit se säsong 1 disc 1 och 2...jag vill ha mer...nu.

Glee är nog en av de bästa tv-serierna som visats på tv på länge. Rolig, underhållande, tänkvärd (ibland) och trallvänlig allt i ett.


bild lånad från google.

Nöje | |
#1 - - Camilla:

Nu måste jag skämmas. Jag har ALDRIG sett Glee.

Vänner...däremot....den serien kan jag se om och om igen.

Kram på dig!

#2 - - Ama de casa:

Den har jag missat helt och hållet...

#3 - - Fnulan:

LOVE GLEEEE!!!! Jag blir helt full inombords när jagh ser det! Kan det vara för att jag egentligen drömmer om att så stå på en scen?

#4 - - Dansbandsfrun:

jag har precis också upptäckt den serien, o jösses va bra det är!!! feel good program ;)

kram

Upp