bröllopsdag...

Idag har maken och jag bröllopsdag, 17 år firar vi. För 17 år sedan gick jag upp för altargången och sa JA till världens bästa man. Mannen som är far till mina underbara döttrar. Mannen som jag inte vill leva utan. Tänk att jag har levt halva mitt liv med mannen i mitt liv, jag var 19 år när vi träffades och jag är 38 år nu, ganska otroligt faktiskt och alldeles underbart.



Men jag kan inte riktigt förstå varför vi valde den 14:e januari som bröllopsdag. Egentligen den sämsta tänkbara, mitt i månaden och januari till på köpet, när plånboken är som tunnast....
Men vad gör det egentligen huvudsaken är väl att man har kärleken!
livet | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Söta ni är :) Och vilken enorm bukett :)

#2 - - carina:

Grattis!

Vad fina ni är :)

Önskar er en jättebra dag!

Kramen!

#3 - - PAUSE:

äsch rååå :D

#4 - - ejmis:

Grattis!!

Ha en fin bröllopsdag!!

#5 - - Johanna:

Hjärtliga gratulationer på bröllopsdagen:-)



KRAM/Johanna(fd Freyla-bloggen)

#6 - - Ama de casa:

Grattis till er också! Så vi delar bemärkelsedag då :-)

#7 - - Moonwitch:

Jättegrattis...:)Önskar er massor av lyckliga år framöver.

Kram!

#8 - - per:

stort grattis! Det kvittar väl vilken dag man väljer, ni hade säkert en bra anledning till att det blev just denna dag!

#9 - - Fnulan:

Men sötnosar!!!! Tänk vad många år av kärlek!!! GRATTIS

#10 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#11 - - Malde:

Grattis och lycka till i resten av era liv!



Kramar

#12 - - Anonym:

hallå där älsklingar. Fint om jens Marie-Louise! jag tyckte också när det begav sig, den 15:e som du själv kom på, att det var en riktigt tokig dag och årstid. men ni fick som ni ville och vi, Jag och Ingvar, Asta och Kalle ställde till med en riktig bröllopsfest för er i Sorunda. Den blev mycket lyckad så grattis.

Upp