egentligen...

Jag skulle behöva sätta mig och läsa kurslitteratur som är på engelska, två böcker har jag som jag måste få ett hum om i alla fall men ändå sitter jag här. Varför gör jag så? Varför drar jag ut på det jämt, jag gillar ju min kurs så böckerna är inte ointressanta men ändå tar det emot. Men har jag en skönlitterär bok så slukar jag den på några dagar. Och egentligen, vad är skillnaden? Skillnaden är väl att de här böckerna MÅSTE jag läsa och det är nog där det tar emot. Jag gillar inte att ha massor av måsten. Jag gillar att läsa för att jag vill läsa. Men nu ska jag logga ut härifrån och verkligen försöka sätta mig med min kurslitteratur.
utbildning | |
#1 - - Ia:

Vissa av oss jobbar ju bäst under press...coh presterar bäst då också :P

#2 - - Mira:

Hej söta mammas bloggkompis



Tack för att du skrev i min blogg fast alla andra styruntar i det. Jag vill nog inte ha det kortet på min student för jag ser ut som en alien ;) Mamma tar säkert kortet när jag leker med min ba*kkorv.... tror du inte det?



Kram och puss från Mira

Mamma hälsar

#3 - - Krönikören:

Man vill ju välja själv vad man ska läsa! Men det brukar gå - även om det blir i sista sekunden.

Upp