för att inte ramla i...

För att inte ramla i chips- och snacksfällan så gjorde jag mitt egna lördags snacks. Knapriga bitar av bacon och ostchips. Några av ostchipsen fick lite chiliplingor på sig, lite hetta är alltid gott.


foto:jag
| |
#1 - - Fnulan:

Hahhhhah ja jag ska ta Mira i pulkan och köra rundor i byn, eller kanske stå utanför Ica och konsum ;)



Blev snacksen goda??

#2 - - nett:

Åhh, det ser ju hur gott ut som helst!

#3 - - Sussi:

Ostchips lät ju hur gott som helst. Det ska jag göra någongång. Hur gör du? Smälter du ost och häller på nåt eller?

#4 - - Camilla:

Det ser ju ut att vara jätte gott.

Var dom det?

God morgon!

#5 - - Gilla:

Hej och tack för besöket! Det var ju kul att du tyckte om tokerierna.



Nu har jag kikat runt lite hos dej också. Det är ju alltid trevligt med nya bakantskaper.



Välkommen tillbaka/Gilla

#6 - - Ama de casa:

Wow! Vilken bra idé med ostchips! Jag älskar ju den där osten som har "runnit bredvid" när man har gratinerat något. Att bara göra själva osten har jag aldrig tänkt på :-)

Upp