grupparbete och presentation...

Nu är grupparbetet gjort och presentationen avklarad, det gick bra. Vi var samspelta och fick med det mesta. Nu är det "bara" det individuella arbetet kvar att fixa. Senast söndag ska det in. Så imorgon blir det att åka till skolan igen och sitta med det i några timmar, det är jag och en klasskompis som ska sitta ihop så vi kan nog hjälpa varandra lite. Så till helgen så kanske jag kan sitta och bara "slö" surfa runt på era bloggar och jag kanske till och med hinner kommentera.
Allmänt | |
#1 - - soffie:

va skönt att det gick bra,duktig du är!

kram

#2 - - Sussi:

Så skönt att ha det gjort. Hoppas du får lite extratid i helgen då. En kommentar från dig skulle bara vara kul :)



#3 - - Marie:

Du gör det himla bra som pluggar och dessutom har familj!

Skönt att du får ta det lugnt i helgen och bara göra "roliga" saker;)

Kram♥

#4 - - Agneta:

grattis till att det gick bra, hade dock inte väntat mig något annat :-) se nu till att få en lugn helg!!

kram

#5 - - Johanna:

vad pluggar du?=)

#6 - - Fnulan:

Duktig tjej!!! Jag fick besked att jag klarat min "Kompetensutvecklings" kurs. Skönt!! Bara väntar på dumma Arbetsrätten att jag inte klarat mig!



Det gick jättebra på inskolningen!!! Skriver om det på hennes blogg om du vill läsa =) Men det va så bra så och det känns mkt bra!!!



Puss fina vännen

#7 - - Diana:

Alltid skönt när man blir av med skolarbeten! Jobba nu undan bra så att du får rejält med ledigt till helgen!

#8 - - Anonym:

Mira är smart som sin mamma ;)



Puss

Upp