grymt äcklig film...

I går kväll såg jag en så grymt äcklig film, den var så pass äcklig att jag ibland lämnade vardagsrummet. Det var närgångna bilder på tortyr, blodigt och rent utsagt sjukt. Ja man kan faktiskt undra varför jag ens såg den, men ja såg den gjorde jag. Och lite förvånad blev jag, jag har alltid trott att dessa filmer inte har någon handling, att de bara är äckliga, men jag hade fel. Det var faktiskt en handling och en rödtråd genom filmen. Men jag tror inte jag kommer se de andra filmerna i denna serien, att se en räckte bra känner jag.Vilken film undrar ni....SAW 3.


bild lånad av google
Nöje | |
#1 - - carina:

Huja vilken otäck film det där är! Jag klarar inte av att titta på den!

Kramar och ha en go Lördag!

#2 - - Nett:

Den är otäck, fast jag har inte ont av det direkt.. Jag gillar skräckfilmer. Men råder inte andra att se det om de inte gillar det. Ja nog känns det bra att jag inte blev sjuk, för det har jag inte tid med nu ;) Kram

#3 - - Marie:

Jag klarar inte av skräckfilmer, däremot gillar jag thrillers och actionfilmer. Skulle välja någon av dessa genrer före något romantiskt;)

Kram♥

#4 - - Agneta:

usch, sådana där filmer fixar inte jag att se. Knappt jag ser på thrillers numera, har blivit aningens lättskrämd på gamla dar :-)

#5 - - Johanna:

De där saw filmerna har jag inte sett :)



Ja, det var en mysig dag igår! våren är med kul och fotografera :)

#6 - - Bo Zackrisson:

Hej!

Såg att du lämnade en intressant kommentar på Kostdoktorn. Jag vill gärna komma i kontakt med dig angående ditt nya liv med LCHF.

Jag är medicinjournalist och redaktör för LCHF-magasinet.

Mejla mig på [email protected]



Bästa hälsningar

Bo Zackrisson

redaktör

LCHF-magasinet

Tel. 08 86 45 05

#7 - - Lotta:

Innan jag en hade läst vilken film du sett så tänkte jag på Saw. Jag har sett ettan och tvåan, hu och burr.

Man blir mörkrädd.

Ha en go kväll!

Kram

#8 - - Moonwitch:

Jag har sett ettan och tvåan tror jag det var och den är sjukt äcklig, men samtidigt lite psykolgisk och det är ännu värre än bara blodbadsfilmer tycker jag.

Ha en superskön helg, vännen.

Kram!

#9 - - Ylva:

Uäh, ska inte se den. Däremot tänker jag se "Låt den rätte komma in" ikväll fast jag inte vågade när den gick på bio.

Upp