hahaha, jag erkänner...

Jag har blandat ihop vårt datum med klockslaget. Okej jag ska förklara.

Jag tänker varje år att vi har bröllopsdag den 14:e januari, det är ett datum som på något sett har fastnat i mitt huvud, men det riktiga datumet är den 15:e januari. Den 15:e januari 1994 kl:14 gifte vi oss, men jag vill få det till den 14:e januari kl:15, jag vänder alltså på siffrorna. Jag är ganska kass på att komma ihåg datum och så har jag alltså skrivit in fel datum på FB, för på FB kom det upp att vi hade årsdag idag och dum som jag är så dubbelkollar jag inte det. Och maken, ja han säger ingenting för han litar på mig...

Tack kära svärmor för att du rättade till det hela.

Hahaha ja så nu vet ni hur bra jag är på sådana här dagar och datum. Det är väl tur att jag kommer ihåg när barnen är födda och att vi firar 17 år, fast då som sagt imorgon....
livet | |
#1 - - Nett:

Så det kan bli, kanske det var så att du var så nervös för brollopet så den 14 var det sista du kommer ihåg ;) Kram

#2 - - Nett:

Du hade klickat i så rätt så :) Ja det måste ha varit nervositeten, du kan ju alltid skylla på det i allafall ;)

#3 - - Sussi:

haha grattis på bröllopsdagen imorrn då ;)



#4 - - Diana:

Haha, skönt att ni båda har lika dålig koll annars får man stå där och skämmas. :)

#5 - - Stattinskan:

Haha - skänt att det finns en till liten "virrhöna" i bloggvärlden :-D Jag är också så attans urkass på datum och siffror att jag får fundera en och annan gång över mitt födelsedatum ;-D

Gomorron finaste

#6 - - Gun:

Äsch sånt med siffror är ju lätt att blanda ihop. Jag skrev häromdagen att Mudottern fyllde 26 när det egentligen var 27.:D

#7 - - Fnulan:

Hahahhaahha toka!!!!



Nu har jag skrivet anledningen ;)

#8 - - Agneta:

du kanske ville fira i dagarna 2?? ha ha ha, ja det där med datum är inte så lätt, jag kan vara lätt förvirrad jag med ibland

#9 - - Lejonkvinnan:

:) :)

#10 - - Ama de casa:

Hoppsan då! Då delar vi ju inte bemärkelsedag :-)

Jag har ett elände att hålla reda på min bröllopsdag också - får alltid kolla extra om det är den 3:e eller 4:e september. Eller kanske den 5:e? ;-)

#11 - - Anonym:

Precis vad jag tänkte, hallå var det inte den 15:e. Nåja,inte så konstigt att man förväxlar datum. Grattis!

Upp