imorgon startar det...

Imorgon tar skolan fart på allvar, inte bara lite grupparbete så där utan liksom på riktigt. Jag både längtar och inte längtar. Jag gillar ju det vi läser om, tyvärr såg jag fel i schemat Arkeologi A börjar efter sommaren, men jag gillar också att vara hemma. Jag är så hemmakär ibland att det blir lite sjukt. Men som sagt imorgon börjar skolan med en föreläsning och på tisdag ska vi ha ett seminarium om Da Vinci koden, ni vet boken som blev film. Vi har 10 frågor som vi ska diskutera och det kan ju bli väldigt spännande känns det som, bara jag kommer igenom boken. Jag har liksom unnat mig att läsa så mycket annat nu under jul att jag liksom glömde att jag skulle läsa Da Vinci koden tills imorgon eller senast tisdag. Men det ska kanske gå vägen och sen ska jag se om jag inte kan hitta filmen också här i vår filmhylla, så har jag liksom gjort både och.


bilder lånade från google

Ja just det sen var det "bara" 150 sidor att läsa i kurslitteraturen oxå som är på engelska, tur jag är kvällspigg....
utbildning | |
#1 - - Anonym:

oj vilken fin blogg du hade och fina bilder på designen!

kolla gärna in min också!

#2 - - Lejonkvinnan:

Jag har bara sett filmen, och den gillade jag. Hoppas boken är bra också och att du tar dig igenom allt du ska läsa :)

#3 - - Krönikören:

Vad är det för en rolig kurs du ska läsa? Nästan så att jag blir avundsjuk. ;)

#4 - - Fnulan:

Jag vill inte läsa mer kurslitteratur. bläääääää Och på engelska. dubbelbläääääää



sv; tyvärr superdyrt..... men jag vill ha;)

#5 - - Anonym:

Boken/böckerna är jätte-bra tycker jag - du har något att se fram emot =D Filmerna är inte dåliga, men som ofta är de betydligt sämre än böckerna. LYCKA TILL nu med skolstarten!!! Spännande... =D



Trolda - kramar =D

#6 - - puzzelkvinnan:

Oj,vad spännande.

Jag tycker det blir skönt med vardag i gen............

#7 - - Nett:

Visst är det skönt med hemmet, är hemmakär oxå även om jag kan tycka att det är skönt att vardagen kommer igång. Då vet jag att vi närmar oss våren oxå :) Hoppas att det går bra med skolan imorrn.. Kram

#8 - - soffie:

har med sett filmen å gillade den mycket intressant,ha det bra i skolan å lycka till med pluggandet:)

#9 - - Dansbandsfrun:

Jag har varken sett filmen eller läst boken (vet egentligen inte varför) har inte blivit av bara.

sv: ja för jösse namn, jag åker helt ensam, jag börjar bli nervös nu ;) o jag vet inte alls vart jag hamnar för jag tog en ospec ju...kanske hamnar i en städskrubb utan el ;)

närå, åker ju med Ving o dom brukar va bra, men jag har ju aldrig åkt ensam förut.

kör hårt o lycka till i morgon! kram

#10 - - Moonwitch:

Lycka till med skolstarten..:)

Kram!

#11 - - carina:

Önskar dig en fin skolstart :)

Kramar!

#12 - - Daniel:

Mangfe lycka till, men du e så duktig sååå!

Upp