måndag morgon...

Vart har det här juluppehållet tagit vägen egentligen, jag har nog inte gjort en vettig sak tror jag. Ja förutom att börja med lchf. Men imorse var det lite segt att komma upp, fast inte så segt som det brukar vara men det kan ju vara en engångsföreteelse. Jag startade morgonen med bacon och en omelett och ja jag har ju ätit det andra morgnar också men inte kl:7.00 på morgonen, det kändes lite mysko att ställa sig och steka bacon m.m. kl:7 faktiskt, men jag vänjer mig säkert. Nu måste jag bara utveckla mina frukostvanor för så här kommer jag nog inte ha tid att stå och fixa varje morgon, det är ju ingen snabbfrukost precis. Yoghurt har jag också kört men jag måste variera vad jag har på yoghurten tror jag för snart står den feta yoghurten mig upp i halsen. Fast det kanske är bra för varje gång jag äter yoghurt så tar jag nu mindre och mindre men blir ändå mätt. Jag är faktiskt mycket mättare nu när jag kör lchf fast på ett annat sett än innan. Jag blir aldrig så där äckligt mätt längre utan lite lagom mätt och jag står mig ganska länge på en måltid, förut var jag småsugen mest hela tiden men det är borta nu.

livet | |
#1 - - Mona:

En arbetskamrat till mig säger att hon bantat på samma sätt som du i ett år. Hon har gått ner 15 kilo!! Tänker du fortsätta med detta alltid?

Kramen

#2 - - Helene:

Va duktig du är !!

Hur går det ??

Funkar det ??

Jag är så nyfiken = ))

Ha en mysig måndag.

Kram Helene.

#3 - - Anonym:

Önskar dig en bra Måndag!

Kram till dig!

#4 - - carina:

Önskar dig en bra Måndag!

Kram till dig!

#5 - - MOLLY:

- Allting bra med dig?

Jätte fin blogg du har!

Gillar designen! (:

Kram

#6 - - Ama de casa:

Det verkar ju funka jättebra för dig med LCHF! Varför ska du byta till GI då? (Inte för att jag riktigt fattar skillnaden...)

#7 - - Moonwitch:

Det var just det där med att variera sig som var mitt problem...men som sagt jag ska nog ge det en chans till...

Kram!

Upp