måste läsa på mer...

Jag måste läsa på mer om lchf, jag har säkert ätit för lite idag eller fel eller kanske helt rätt, jag vet inte. Vad jag vet är att jag är kissnödig hela tiden och springer på toa konstant och att huvudvärken kommer smygande, annars mår jag ganska bra.

Idag har jag ätit följande:

frukost, mellanmål, middag, efterrätt och kvällsmål, + vatten.

Eftersom jag vaknade så sent blev det ingen lunch men det hade jag nog behövt, just det jag åt ett hårdkokt ägg också.

Det här handlade jag hem idag. Jag hade redan ägg, majonnäs, grädde m.m. hemma. Men jag insåg idag att jag måste nog försöka handla mer imorgon. Mer mellanmålgrejer t.ex.
| |
#1 - - messan:

Vad du är duktig! Jag har börjat powerwalka det blev mitt nyårslöfte att köra lite hårdare med:).

Gott Nytt År!!

Kram

#2 - - Dansbandsfrun:

Härligt att sätta igång så här på nya året! jag har fått lite länkar av "svorskan" (fd Egoinas mamma) du hittar henne i min blogrol.

hon e grym på LCHF. ska kolla om jag har länkarna någonstans o ge dig dom.

jag har inte riktigt hunnit med ;) host host...men jag SKA ....jag ska bara....ler



Sv: tack snälla ;) ja va fasen, en måste ju blogga om allt som händer. O man måste ju va ärlig o visa sitt "rätta" jag ;) även i för trånga trikåer hahaha

kram

#3 - - Fnulan:

DUKTIG!!!! Ska bli skoj att följa dig!!! Heja heja!!!!

#4 - - soffie:

verkar vara mycket gott du får äta,jag ska rivstarta med GI nu!Men jag fuskade med en pepparkaka nu på morgonen,;)

kramen

#5 - - Camilla:

Duktiga du!

Den som hade DEN inspirationen,ändå.

Jag bara tänker,men till handling kommer jag nog aldrig.

Lycka till!

Kram!

#6 - - Stattinskan:

Jag har provat LCHF under lång tid, men jag tyckte att jag blev så trögtänkt ;-)Eftersom jag ätit efter GI i hela mitt liv (innan det ens fanns) så återgår jag till det. Tror inte att en och samma diet passar alla ... fast det är toppen när man hittat "sin"

Gomorron :-)

#7 - - ejmis:

Huvudvärken försvinner om ett par dagar, den brukar höra ihop med att man "avsockrar" sig. De första kilona som försvinner brukar vara vätska, dieten fungerar så. Fuskar man med kolhydrater sedan så suger kroppen åt sig vätska som en svamp.

#8 - - Aggie:

Det skall bli spännande att se hur det går, så klart hoppas jag att det går bra!

Agneta kram

#9 - - Daniel:

Superduktiga du!!

#10 - - Lilitha:

Jag måste oxå börja tänka på vad jag stoppar i mig...



Ha en god fortsättning på det nya året med mycke lycka och kärlek.



Kram Lilitha

#11 - - Katherina:

Lycka till med LCHF och din viktnedgång... som många av oss vid nyår så har jag börjat träna på mitt nya gåband och återgott till GI-kost.



Kati (Katisblogg)

Upp