nu börjar väntan...

Nu har jag skickat in min individuella uppgift som skulle skickas senast idag kl:23.59. Det känns så skönt när arbetet är ivägskickat men samtidigt nervöst för nu kan jag inte ändra något mer. Nu är det den texten som kommer bedömas och sedan ge mig mitt betyg på denna kurs. Så nu ska jag försöka lägga bort nervositeten och istället vara nöjd med vad jag har lyckats knåpat ihop och ha en skön söndagskväll.

Helst av allt skulle jag vilja fira med en kall god öl till middagen men jag tror inte riktigt att lchf tillåter öl. För det är väl som att dricka kolhydrater kan jag tänka mig...
utbildning | |
#1 - - Ama de casa:

Grattis!

Det går säkert jättebra - jag håller tummarna för det i alla fall :-)

#2 - - carina:

Måste kännas underbart när det är skickat och klart! :)

Kramen på dig!

#3 - - Marie:

Nu kan du pusta ut;)

Känner igen dina tankar om att du inte kan ändra något nu, en av mina döttrar sa alltid så under sin utbildning. Hon upplevde det som skrämmande, men kände även lättnad att det var gjort.



Sv: jo, man kan dra ut soffan så den blir djupare. Jag letar efter en fin gammal docka till den, men än har jag inte hittat någon.



Ha en skön söndagkväll!

Kram♥

#4 - - Anonym:

Inte behöver du vara nervös! Lugnt kan du invänta ditt betyg som du kommer att bli nöjd med. Så njut av kvällen men den får nog bli utan den där kalla ölen.

Fin fototriss du fått till!

Kram

#5 - - soffie:

tjohooo va du är duktig håller alla tummar å tår att allt va bra och du blev godkänd,

kram

#6 - - Ingrid:

Håller med tummarna för att du fixat det bra!! Lite återhämtning innan nya utmaningar...

#7 - - Camilla:

Spännande!

Ska hålla tummarna att det gick bra för dig.

Kram på dig!

#8 - - Stattinskan:

Jag tror att det gick galant :-D

#9 - - Trolda:

Det kommer säkert gå alldeles utmärkt! :) Så skönt när uppgifterna är avklarade...! Håller tummarna!



Trolda - kram! =D

#10 - - Lilitha:

Ja men då ska jag hålla tummarna åt dig... Kram Lilitha

#11 - - Fnulan:

Usch ja jag känner till känslan.... Du ska se att det gått bra!!! Håller alla mina tummar!! Skit i LCHF och unna dig en öl!!! Det är du verkligen värd!



sv: Tack för bidraget till favoritinlägg!!! och tack för komplimangen!

#12 - - Agneta:

det kommer att gå hur bra som helst ska du se!!

kram

#13 - - ansepanse:

men kan du inte fuska ibland

#14 - - Gun:

Vad skönt, jag håller tummarna för att det går bra.

Upp